Reklamu vidíme na každém kroku – venku na billboardech, plakátech, na zastávce na odpadkových koších, na mobilu, tabletu, o internetu už ani nemluvíme. Reklama nám chodí do schránky jak poštovní, tak mailové. Reklamu vidíme i na letadlech, autobusech, v rádiu, televizi. Dá se říct, že jsme jí neustále obklopení a často jí ani nevnímáme. Ale co takhle situace, kdy sedíte v kanceláři, koukáte do počítače a za oknem najednou uvidíte drona, který se vznáší ve vzduchu. Pravděpodobně upoutá vaší pozornost.

Drone-vertising

Na to, že drony lze využít jako samostatné médium upozornil americký start up, který od dubna nabízí možnost umístění reklamních bannerů (dlouhé cca 2 m) přímo na drony. Ty pak létají do míst určení zhruba osm metrů nad zemí.

 

Čtěte dále:

5 kroků k úspěšnému videu

Ukázky naší práce

Ceny za natáčení

S čím létáme