5 kroků k úspěšnému videu

První otázkou tvůrců videa by vždy mělo být, jak docílit úspěchu videa? Co se dá za úspěch považovat? Je to vysoká sledovanost, viralita, oblíbenost? Nebo vše dohromady?

Rozhodli jsme se na tyto časté dotazy a myšlenky zadavatelů nebo tvůrců videí odpovědět v pěti jednoduchých krocích k úspěšnému videu.

1, Promyslete účel videa

Ještě před tím, než oslovíte tvůrce videí, rozmyslete si, na koho má video cílit, koho přesně má oslovit, jaké poselství ponese a proč by si ho lidé měli pustit a dokoukat do konce. Tento zdánlivě samozřejmý krok je nejčastější příčinou neúspěchu videa. Rádi Vám poradíme a pomůžeme s vytvořením kreativního a poutavého videa. Máme s tím bohaté zkušenosti.

2, Dejte si záležet na scénáři

V detailech se skrývá úspěch. Věřte, že pokud není video promyšlené a nemá jasné poselství, neuspěje. Stane se pouze jedním z miliard obyčejných videí. S kvalitním videem je potřeba promyslet každý krok zvlášť. Po scénáři následuje příprava dalších důležitých součástí, jako jsou herci, místa natáčení, obstarání rekvizit. To vyžaduje důkladné plánování detailů, včetně krizového scénáře pro případ špatného počasí nebo výpadku důležitých potřeb k natáčení.

3, Pečlivě vybírejte, kdo bude natáčet

Dnes má kameru skoro každý. To ale vůbec nemusí stačit k tomu, aby výsledné video bylo takové, jaké si zadavatel představuje. Často se tak na nás obrací lidé, kteří si video natáčeli svépomocí nebo oslovili amatéry. S výsledkem nebyli spokojeni nebo uznali, že jim chybí profesionální technické vybavení a vědomosti. Pokud se Vám takový problém stal, neváhejte nás kontaktovat, rádi pomůžeme.

4, Na střihu a úpravách záleží

Syrový materiál je v drtivé většině nepoužitelný do videa. Je potřeba vše nastříhat, přidat efekty, hudbu, vybrat zkrátka to nejlepší. Z hodinového záznamu tak může vyjít tříminutové video, aby byl výsledek takový, že doopravdy zaujme. Máme vlastní střižnu a rádi Vám pomůžeme s úpravou video materiálu.

5, Věnujte se propagaci

Pryč jsou doby, kdy bylo video něčím neobvyklým, a konkurence byla slabá. Dnes se poměrně známé, že je video budoucností a s rozvojem internetu je čím dál více populární. Lidé přestávají číst a zvykají si na atraktivní formu sdělování informací a pocitů – na video. Chcete-li, aby Vaše video nezapadlo mezi ostatními, rádi Vám s tím pomůžeme a poradíme. Nejčastěji vytváříme videa na klíč, staráme se tedy o vše, od návrhu, přes střih, až po následnou propagaci.

Čtěte dále:

Ukázky naší práce

Ceny za natáčení

S čím létáme

Aktuálně ze světa dronů

Potřebujete poradit?